Gazimağusa Belediyesi, belediye veznelerinde fatura ödemesi yapan vatandaşlara bahar çiçeği dağıtmaya başladı.

Belediyeden yapılan açıklamada, uygulamayla vatandaşların ev, balkon ve bahçelerinde çiçek yetiştirmesi ile çiçeğin yaşam alanlarına taşıdığı güzellik, umut ve tazelik duygusunun paylaşılmasının hedeflendiği kaydedildi.

HÜR-İŞ Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı önünde basın açıklaması yaptı
HÜR-İŞ Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı önünde basın açıklaması yaptı
İçeriği Görüntüle

Açıklamada, belediyenin altyapı ve günlük belediyecilik hizmetlerinin yanı sıra sosyal ve çevresel farkındalık çalışmalarını da sürdürdüğü belirtildi.