Gazimağusa Belediyesi, belediye veznelerinde fatura ödemesi yapan vatandaşlara bahar çiçeği dağıtmaya başladı.

Her Daim Doğa Dostları Grubu'ndan yerel yönetimlere çağrı
Her Daim Doğa Dostları Grubu'ndan yerel yönetimlere çağrı
İçeriği Görüntüle

Belediyeden yapılan açıklamada, uygulamayla vatandaşların ev, balkon ve bahçelerinde çiçek yetiştirmesi ile çiçeğin yaşam alanlarına taşıdığı güzellik, umut ve tazelik duygusunun paylaşılmasının hedeflendiği kaydedildi.

Açıklamada, belediyenin altyapı ve günlük belediyecilik hizmetlerinin yanı sıra sosyal ve çevresel farkındalık çalışmalarını da sürdürdüğü belirtildi.